Portfolio

Toinen toistaan mielenkiintoisempia projekteja sekä asiakkuuksia. Muutamia löydät alta.

Markkinoinnin kokonaisuus

Pomoni

Kaksi tärkeintä hakusanaa nostettu Google ensimmäisiin hakutuloksiin. Nettisivut, viestintä sekä ostopolku terävöitetty dataan pohjautuen.

lue lisää!

Swissline Finland

Päätavoitteena nettisivujen rakennus ja niiden ylläpito, sisällöntuotanto ja yleisesti markkinointi ja myyntitoimenpiteiden kanssa avustaminen, jotta inhouse tiimille jäi lisää aikaa omiin toimiinsa.

lue lisää!

Nettisivut

Napapiirin Järvilomat

Lomamökkejä Lapissa vuokraava yritys. Suunnittelimme sivuston värit, UI & UX suunnittelu sekä sivuston rakennus.

Sivua pääset kurkkaamaan sen julkaisun jälkeen.

Honigberg

Ihana projekti, jossa panostettiin huolellisesti käyttöliittymän ja käyttökokemuksen suunnitteluun. Kaksikielinen verkkosivu, jossa kielet ovat englanti ja saksa.

kurkkaa sivu täältä

Adeta

Mielenkiintoinen WordPress nettisivuprojekti, WooCommerce-verkkokaupan ja virtuaalisen oppimisalustan kera.

kurkkaa sivu täältä

Villa Sofiel

Luksushuvilan verkkosivu, jossa on mahdollisuus varata majoitus ja muut lisäpalvelut. Kaikki sivuston kuvat ja videot ovat myös tiimimme käsialaa. Tavoitteena on houkutella ulkomaalaisia asiakkaita.

kurkkaa sivu täältä

Pomoni

Perusteellisen brändikirjan pohjalta suunnittelimme ja toteutimme vahvasti ostopolkuun sekä selkeyteen keskittyvän verkkosivun. 

kurkkaa sivu täältä

Taitoterapia

Verkkosivuprojekti, jossa aloitimme ensin brand bookista sekä logosta ja sen pohjalta suunnittelimme sekä toteutimme sivuston. Palvelut ovat keskiössä sekä tunnelman ja luottamuksen herättäminen.

kurkkaa sivu täältä

Brand bookit & logot

tuloksia

Millaisia tuloksia ollaan asiakkaille saatu?

SulleTehty.com – 2-4 X ROI, jokaista sijoitettua euroa kohti

Projekti alkoi brändin uudistuksella ja markkinointisuunnitelmalla. Jatkuva mainonta keskittyy pääasiassa Meta-alustoille (Facebook ja Instagram), kohderyhmänä pienyritykset, yksinyrittäjät, organisaatiot ja vaikuttajat. Lisäksi luodaan orgaanisia sosiaalisen median julkaisuja ja blogiartikkeleita, joilla tavoitellaan pitkäaikaisia tuloksia.

Mainosbudjetti on ollut 400-500 euroa kuukaudessa.

Ensimmäisen mainoskuukauden jälkeen myynti kasvoi 401,56 %, ja toisessa kuukaudessa 271 %. Jokainen mainontaan sijoitettu euro on tuottanut 2-4-kertaisesti takaisin.

Orgaaninen näkyvyys somessa on noussut sekä verkkosivuvierailijoiden määrä on kasvanut 333%. Sosiaalisen median seuraajamäärä on kasvanut nelinkertaiseksi lähtötilanteeseen verrattuna.

kerro lisää haluaisin nähdä lisää

Cad Sä Oy – 3 uutta liidiä päivässä

Projekti alkoi verkkosivujen uudistuksella. Mainonta keskittyi pääasiassa Googleen, ja sosiaalinen media toimi tukena. SEO-blogit ovat olennainen osa strategiaa, sillä suurin osa liikenteestä on orgaanista.

Mainosbudjetti on 150-300 euroa kuukaudessa, riippuen klikkimääristä.

Viimeisen 90 päivän aikana saavutettiin 225 konversiota, mikä tarkoittaa keskimäärin 2,5 konversiota päivässä, ja näistä noin 5-7 konversiota viikossa johtaa myyntiin.

Räätälöityjen koulutusten kysyntä kasvoi yli 60 % verrattuna edelliseen ajanjaksoon. Näiden koulutusten arvo, kun ne toteutuvat, on kymmeniä tuhansia, sillä yhteen koulutukseen osallistuu monia.

Yli kahden vuoden yhteistyön aikana olemme saaneet yli 8 tärkeintä avainsanaa Googlen etusivulle, josta saadaan orgaanista liikennettä sekä liidejä sivuille.

kerro lisää haluaisin nähdä lisää

Hoivaa ja Valoa Oy – 5 avainsanaa Googlen 1. sivulle & 20% säästettyä aikaa

Projekti aloitettiin verkkosivujen uudistuksella. Tavoitteena oli löytää markkinointikumppani, joka työskentelee tiiviisti toimitusjohtajan kanssa ja vähentää hänen taakkaansa markkinoinnin kanssa.

Ollaan tehty orgaanista somea, hakukoneoptimointia (SEO) verkkosivuille, kirjoitettu blogeja, tehty mainoksia paikallislehtiin, rekrytointi-ilmoituksia ja paljon muuta. 5 tärkeintä avainsanaa on saatu nostettua Googlen ensimmäiselle sivulle.

Tämän yhteistyön ydin on molemminpuolinen luottamus ja ymmärrys, jotta asiakas voi luottaa yrityksensä markkinointitoimenpiteet meidän käsiin, samalla kun hän pystyy keskittymään omaan työhönsä.

Meillä on kuukausittain tapaaminen asiakkaan kanssa, jossa katsotaan isoja linjoja. Nopeat jutut hoidetaan WhatsAppissa, jotta muutokset voidaan tehdä heti.

kerro lisää haluaisin nähdä lisää

Kauneusalan yritys – Vuodessa 10% kasvu liikevaihtoon

Projekti alkoi verkkosivujen uudistuksella. Asiakkaalle tehtiin vain orgaanista markkinointia, ja pääkanavina toimivat Instagram ja Facebook.

Olemme tehneet tiivistä yhteistyötä asiakkaan kanssa tarjoten kokonaisvaltaista markkinointipalvelua ja mentorointia jo noin 1,5 vuoden ajan.

Tämä kokonaisuus on tuottanut asiakkaalle 10 % liikevaihdon kasvun vuodessa, ja joulukuun lahjakorttimyynti kasvoi lähes 20 % viime vuoteen verrattuna. Lisäksi Black Friday -lahjakorttimyynti kasvoi viikonlopun aikana lähes 30 %.

Kaikki tämä on saavutettu ilman maksettua mainontaa.

Asiakkaan työntekijöiden sekä toimitusjohtajan kanssa tehtiin läheistä yhteistyötä sisältöjen kanssa, jotta siitä saatiin juuri oikeanlaista.

kerro lisää haluaisin nähdä lisää

Millaisia tuloksia ollaan asiakkaille saatu?

SulleTehty.com – 2-4 X ROI, jokaista sijoitettua euroa kohti

Projekti alkoi brändin uudistuksella ja markkinointisuunnitelmalla. Jatkuva mainonta keskittyy pääasiassa Meta-alustoille (Facebook ja Instagram), kohderyhmänä pienyritykset, yksinyrittäjät, organisaatiot ja vaikuttajat. Lisäksi luodaan orgaanisia sosiaalisen median julkaisuja ja blogiartikkeleita, joilla tavoitellaan pitkäaikaisia tuloksia.

Mainosbudjetti on ollut 400-500 euroa kuukaudessa.

Ensimmäisen mainoskuukauden jälkeen myynti kasvoi 401,56 %, ja toisessa kuukaudessa 271 %. Jokainen mainontaan sijoitettu euro on tuottanut 2-4-kertaisesti takaisin ja sama trendi jatkuu.

Orgaaninen näkyvyys somessa on noussut sekä verkkosivuvierailijoiden määrä on kasvanut 333%. Sosiaalisen median seuraajamäärä on kasvanut nelinkertaiseksi lähtötilanteeseen verrattuna.

tämä meidänkin yritykselle! haluaisin nähdä lisää

Cad Sä Oy – 3 uutta liidiä päivässä

Projekti alkoi verkkosivujen uudistuksella. Mainonta keskittyi pääasiassa Googleen, ja sosiaalinen media toimi tukena. SEO-blogit ovat olennainen osa strategiaa, sillä suurin osa liikenteestä on orgaanista.

Mainosbudjetti on 150-300 euroa kuukaudessa, riippuen klikkimääristä.

Viimeisen 90 päivän aikana saavutettiin 225 konversiota, mikä tarkoittaa keskimäärin 2,5 konversiota päivässä, ja näistä noin 5-7 konversiota viikossa johtaa myyntiin.

Räätälöityjen koulutusten kysyntä kasvoi yli 60 % verrattuna edelliseen ajanjaksoon. Näiden koulutusten arvo, kun ne toteutuvat, on kymmeniä tuhansia, sillä yhteen koulutukseen osallistuu monia.

Yli kahden vuoden yhteistyön aikana olemme saaneet yli 8 tärkeintä avainsanaa Googlen etusivulle, josta saadaan orgaanista liikennettä sekä liidejä sivuille.

tämä meidänkin yritykselle! haluaisin nähdä lisää

Kauneusalan yritys – Vuodessa 10% kasvu liikevaihtoon

Projekti alkoi verkkosivujen uudistuksella. Asiakkaalle tehtiin vain orgaanista markkinointia, ja pääkanavina toimivat Instagram ja Facebook.

Olemme tehneet tiivistä yhteistyötä asiakkaan kanssa tarjoten kokonaisvaltaista markkinointipalvelua ja mentorointia jo noin 1,5 vuoden ajan.

Tämä kokonaisuus on tuottanut asiakkaalle 10 % liikevaihdon kasvun vuodessa, ja joulukuun lahjakorttimyynti kasvoi lähes 20 % viime vuoteen verrattuna. Lisäksi Black Friday -lahjakorttimyynti kasvoi viikonlopun aikana lähes 30 %.

Kaikki tämä on saavutettu ilman maksettua mainontaa.

Asiakkaan työntekijöiden sekä toimitusjohtajan kanssa tehtiin läheistä yhteistyötä sisältöjen kanssa, jotta siitä saatiin juuri oikeanlaista.

tämä meidänkin yritykselle! haluaisin nähdä lisää

Hoivaa ja Valoa Oy – 5 avainsanaa Googlen 1. sivulle & 20% toimarin säästettyä aikaa

Projekti aloitettiin verkkosivujen uudistuksella. Tavoitteena oli löytää markkinointikumppani, joka työskentelee tiiviisti toimitusjohtajan kanssa ja vähentää hänen taakkaansa markkinoinnin kanssa.

Ollaan tehty orgaanista somea, hakukoneoptimointia (SEO) verkkosivuille, kirjoitettu blogeja, tehty mainoksia paikallislehtiin, rekrytointi-ilmoituksia ja paljon muuta. 5 tärkeintä avainsanaa on nostettu Googlen ensimmäiselle sivulle.

Tämän yhteistyön ydin on molemminpuolinen luottamus ja ymmärrys, jotta asiakas voi luottaa yrityksensä markkinointitoimenpiteet meidän käsiin, samalla kun hän pystyy keskittymään omaan työhönsä.

Meillä on kuukausittain tapaaminen asiakkaan kanssa, jossa katsotaan isoja linjoja. Nopeat jutut hoidetaan WhatsAppissa, jotta muutokset voidaan tehdä heti.

tämä meidänkin yritykselle! haluaisin nähdä lisää
asiakaspalautteita

Mitä muut ovat olleet mieltä?

JN-Marketing kanssa rakennettiin yritykseni verkkosivut uusiksi ja hiottiin brändin ääntä noin vuosi sitten.

Jutta on ollut tärkeä sparraajani koko yritykseni kolmivuotisen taipaleen ajan. Hänen kanssaan valitsimme avainsanat huolella, jotta ne vastaavat yrityksen ydinliiketoimintaa. Avainsanoihin on panostettu verkkosivujen sisällöissä ja blogiteksteissä, hakukoneoptimointia unohtamatta.

Ja nyt tämä kokonaisuus onkin johtanut siihen, että kaksi tärkeintä avainsanaani on Googlen ykkössivulla! 🎉

Jutan resepti menestykseen on ollut alusta asti selkeä: kun verkkosivut, sisällöt, some ja ostopolku toimivat saumattomasti yhteen, tulokset tulevat kuin itsestään.✨

Saumatonta, viestintä ja kommunikointi sujui hyvin. Verrattuna aikaisempiin keskusteluihin someavusta, niin erottaudut selvästi eduksesi. Käytän jatkossakin sun palveluita

Yhteistyö on sujunut erinomaisen hyvin! 🩵 Jutta on aivan ihana, positiivinen ja tehokas ammattilainen, jolla on paljon tietämystä ja taitoa. Jutalla on aina huippu hyviä ideoita ja ratkaisuja kaikkeen liittyen mm. nettisivuihin ja markkinointiin. Suosittelen lämpimästi kaikkia Jutan palveluita! Kiitos tuhannesti kaikesta 🩵

Yhteistyö oli helppoa ja ammattimaista. Palvelu oli erinomaista, toimivaa ja monipuolista.
 

Onko teillä samankaltaisia tarpeita?

Laita ihmeessä viestiä niin otetaan etäkahvit ja jutellaan paremmin. ☕️

Tämähän ei sido sinua mihinkään, joten laita viestiä matalalla kynnyksellä jutta@jnmarketing.fi tai soittele vaikka suoraan +358 50 331 7191😊