ASIAKAS CASE – HONIGBERG

Asiakkaan tarpeet

Vanhojen nettisivujen tilalle tarvittiin uudet. Vanhat sivut eivät palvelleet enää toivotulla tavalla ja asiakas halusi lisää mahdollisuuksia muokata sivuja.

Uudet nettisivut toteutettiin kaksikielisenä, englanniksi sekä saksaksi.

Honigberg myy vaelluksien lisäksi hunajatuotteita, jonka vuoksi sivustolle toteutettiin myös WooCommerce-verkkokauppa. Tämän kautta hunajan ostaminen on asiakkaille erityisen helppoa. Näin myös Honigbergin on mahdollista lisätä tuote- sekä palveluvalikoimaa tulevaisuudessa.

Digitaalinen ostopolku, nettisivut ja markkinointi

Sivuston ostopolku on suunniteltu niin, että asiakkaan on helppo jo etusivulta lähtien löytää etsimänsä sillä pääkategoriat on sivuston ensimmäinen kosketuspiste.

Alemmat tavoitteet sekä kosketuspisteet löytyvät ylävalikosta ja sisäsivujen jatkopoluista.

Sivuston on tarkoitus toimia informatiivisena lähteenä potentiaalisille asiakkaille. Runsaalla visuaalisella materiaalilla tuodaan fiilistä ja vedotaan asiakkaiden mieleen.

Asiakkaita ohjataan sivustolle orgaanisen sosiaalisen median kautta, mutta myös blogikirjoitusten avulla, jotka toimivat samalla ohjeina sekä asiakaskeisseinä.

Sivustolle on luotu pehmeitä sekä kovia konversioita, jolloin yhteydenotto on mahdollisimman helppoa ja näin ostopäätökseen päästäisiin vaivattomasti.

Asiakkaalle tehdyt toimenpiteet

  • Nettisivut
  • Hakusanatutkimus
  • Henkilökohtainen tuki
  • Video & kirjallinen ohjeistus sivuston päivitykseen

Onko teillä samankaltaisia tarpeita?

Laita ihmeessä viestiä niin otetaan etäkahvit ja jutellaan paremmin. Tämähän ei sido sinua mihinkään, joten laita ihmeessä! 😊

Ota yhteyttä!