ASIAKAS CASE – SWISSLINE

Asiakkaan tarpeet

Asiakas tarvitsi kokonaisvaltaisen ratkaisun jälleenmyyjilleen sekä informatiivisen puolen kuluttaja-asiakkaille.

Toteutimme verkkokaupan kirjautumismahdollisuudella. Ammattilaisten verkkokaupasta löytyy ammattituotteiden lisäksi myös materiaalipankki jälleenmyyjien käyttöön.

Digitaalinen ostopolku ja markkinointi

Asiakkaalle tehdään kuukausittaista orgaanista somea Facebookissa sekä Instagramissa. Näiden kanavien materiaalin tarkoitus on lisätä asiantuntijuutta sekä luottamusta tuleviin jälleenmyyjiin sekä kuluttaja-asiakkaisiin.

Somekanavien päätarkoitus on siis vahvistaa ostopäätöstä, kun sen aika on.

Asiakkaan kanssa käydään säännöllisesti tuloksia läpi sekä kerrataan kokonaisvaltaista markkinoinnin ja ostopolun suunnitelmaa automaatioiden, kuukausikirjeen, suoramyynniin ja muiden toimien ohella. Näin kaikki osat pelaavat samaan lopputulokseen, eikä yksittäisiä osa-alueita ole.

Asiakkaalle tehdyt toimenpiteet

  • Nettisivut sekä verkkokauppatoteutus kirjautumisominaisuudella
  • Kuukausittainen orgaaninen sosiaalisen median sisällöntuotto
  • Säännöllinen kokonaisuuden analysointi sekä optimointi
    • Digitaalinen ostopolku
    • Myynnit
    • Uudet jälleenmyyjät
    • Asiakas/jälleenmyyjä tyytyväisyys

Onko teillä samankaltaisia tarpeita?

Laita ihmeessä viestiä niin otetaan etäkahvit ja jutellaan paremmin. Tämähän ei sido sinua mihinkään, joten laita ihmeessä! 😊

Ota yhteyttä!