ASIAKAS CASE – SALAMA BREWING CO.

Asiakkaan tarpeet

Kanava, johon ohjata asiakkaat hakemaan lisää tietoa Salama Brewing Co:n tuotteista, siirtymään eri alustalla olevaan kauppaan ostoksille sekä ottamaan yhteyttä.

Digitaalinen ostopolku ja nettisivut

Salama Brewing Co:lle toteutettiin nettisivusto, jonka perusajatus oli olla visuaalinen, informatiivinen ja ohjata asiakas ostoksille.

Sivuston tarkoitus on toimia vahvikkeena ostopäätökselle, jolloin sivustolla tuodaan esiin brändin ja tuotteiden erikoisuuksia. Tuotteiden taide sekä panimokierrokset ovat siis iso osa sivustoa.

Asiakkaita ohjataan sivustolle sosiaalisen median kanavien kautta.

Sivustolle on luotu pehmeitä sekä kovia konversioita, jolloin yhteydenotto, panimokierroksen varaaminen tai ostoksille siirtyminen on mahdollisimman helppoa. Pehmeillä konversioilla ohjataan asiakasta kohti varsinaista ostopäätöstä.

Asiakkaalle tehdyt toimenpiteet

  • Nettisivut
  • Digitaalisen ostopolun suunnitelma

Onko teillä samankaltaisia tarpeita?

Laita ihmeessä viestiä niin otetaan etäkahvit ja jutellaan paremmin. Tämähän ei sido sinua mihinkään, joten laita ihmeessä! 😊

Ota yhteyttä!