NETTISIVUT & MARKKINOINNIN KOKONAISUUS

Case Swissline

Asiakas tarvitsi itselleen nettisivut sekä tukkuverkkokaupan, johon heidän asiakkaansa voivat kirjautua. Toteutuksessa piti siis saada luotua verkkokauppaympäristö, jossa tuotteet näkyivät kaikille, mutta niiden hintatiedot ja ostomahdollisuus on ainoastaan niillä, joilla on tunnukset sivustolle. Ilmeellisesti mentiin brändin mukaisilla väreillä ja elementeillä.

Brandbook

Harmoniaa ja selkeyttä

Brandbookissa pääteemana oli harmoni sekä selkeys. Värimaailman haluttiin olevan rauhallinen, mutta kutsuva. Metsän vihreällä haettiin rauhoittavaa, maadoittavaa ja luottamusta herättävää vaikutusta. Muut luonnonläheiset värit tuotiin tukemaan teemaa.

Nettisivut

Selkeyttä ja linjakkuutta

Nettisivujen tärkeimpänä pointtina olivat selkeys, rauhallisuus sekä informatiivisuus. Sivustoa työstettiin läheisesti asiakkaan kanssa, jotta siitä saatiin juuri sellainen, kuin oli toiveissa. 

Kevyillä animaatioilla haluttiin tuoda sivustolle lisää eloa ja kuvilla taas haluttiin herättää luottamusta ja tuoda esiin henkilöä yrityksen takana. 

Taitoterapian sivuille pääset tästä.