
Markkinointi tuottamaan eikä viemään aikaa ja rahaa
Markkinoinnin ulkoistus – kannattaako se?
Markkinointi tuottamaan eikä viemään aikaa ja rahaa
Markkinointi on huonoimmillaan raskas, aikaa vievä prosessi.
Kun markkinoinnin prosessi ja suunnitelmat on kunnossa, on markkinoinnin tekeminen oikeesti suht simppeliä. Useimmiten asiakkaat löytää tiensä mun luokse koska yrittäjinä:
- Heillä ei ole aikaa/halua/osaamista tehdä yrityksen markkinointia itse, jolloin markkinoinnin tekemiseen halutaan asiantuntija – Markkinoinnin Kokonaisuus -palvelu
- He eivät osaa hahmottaa markkinoinnin kokonaisuutta ja kaipaavat tähän apua ja lisää osaamista – Markkinoinnin Mentorointi -palvelu
- Yrityksen markkinointi on tehtävä itse, mutta halutaan varmistaa, että tehdään oikeita asioita ja ollaan menossa oikeaan suuntaan, jotta markkinointi myös tuottaa – Markkinoinnin Valmennus
Yksinyrittäjästä keskisuuriin yrityksiin – kaikki markkinoinnin palvelut kuntoon
Näihin tarpeisiin peilaten, oon tuotteistanut mun palvelut vastaamaan niin eri hintaluokan, kuin myös eri palvelumuotojen ongelmiin markkinoinnissa.
Eli olit sitten yksinyrittäjä tai vaikka keskisuuren yrityksen markkinointihenkilö, tuon suulle tarvittavan lisäosaamisen markkinoinnin kokonaisuuteen.
Tavoitteena on poistaa aikaa ja rahaa polttava monimutkainen markkinointi ja tuoda tilalle selkeä ja tuottava markkinoinnin prosessi.
Markkinoinnin ulkoistus – kannattaako se?
asiakaspalautteita
Mitä muut ovat olleet mieltä?
100% Tyytyväisyystakuu – mitä se tarkoittaa?
100% tyytyväisyystakuu tarkoittaa sitä, että mikäli näyttäis siltä, että markkinoinnin tuloksia ei lähtis syntymään hinkataan ja viilataan juttuja niin kauan, että homma lähtee oikeesti pelittämään.
Minä teen siis kädet savessa töitä omalla tontillani tasan niin kauan, kuin on tarvis, eikä se lisätyö maksa sulle mitään vaan se menee tyytyväisyystakuun piikkiin.
Miks tyytyväisyystakuu on parempi, kuin rahat takaisin takuu?
Haluat apua markkinointiin siksi, että saisit tulosta ja toimivan prosessin, et siksi, että voisit todeta mun olleen väärässä ja et vaan palauttaisin sulle rahat.
Haluat, että homma lähtee toimimaan, markkinonti alkaa aidosti tuottaa ja sen tekeminen on suoraviivaista ja sulle yksinkertaista.
Tän vuoksi haluan tarjota tyytyväisyystakuun mun tekemiseen, koska uskon ja tiedän, että tekemällä oikeat asiat, voidaan saavuttaa toimiva ja tulosta tahkoava markkinoinnin prosessi.
Psst, kurkkaa täältä ilmainen Markkinoinnin Kokonaisuus -työkirja!

markkinoinnin kumppani
Oltaisiinko me sopiva tiimi?
Kyllä, jos koet että:

Haluat tuloksia ja ymmärrät niiden vaatimukset
Haluat sitoutua tekemiseen sekä suunnitelmiin. Ymmärrät, että hyvään, vankkaan perustaan rakennettu markkinointi vaatii aikaa, mutta luotat prosessiin.

Haluat kehittää ja uudistaa
Olet avoin muutoksille, uusille ideoille ja valmis päivittämään vanhoja toimintatapoja.

Haluat aidosti tehdä yhteistyötä
Näet arvon siinä, että joku ohjaa ja neuvoo sinua. Haluat, että sinulla on kokoajan joku, kenen puoleen voit kääntyä ja kysyä mielipidettä. Olet myös valmis miettimään omaa mielipidettäsi.

Olet intohimoinen omaa liiketoimintaasi kohtaan
Olet intohimoinen liiketoiminnastasi ja arvostat asiantuntijan ohjausta ja tukea yhteistyössä.
Ei, jos koet että:

Olet pikavoittojen perässä
Haluat nopeita tuloksia, mutta et ole valmis tekemään töitä sen eteen tai et ymmärrä, mitä se vaatii.

Et ole valmis muutokseen
Haluat muutosta, mutta et ole valmis muuttamaan vanhoja totuttuja tapoja etkä ole valmis sopeutumaan uuteen.

Et ole vastaanottavainen
Et ole avoin vastaanottamaan uusia ideoita tai lähestymistapoja, mikä voi rajoittaa yhteistyön tehokkuutta.

Sinulla ei ole intohimoa tekemiseen
Etsit pintapuolista asiakassuhdetta, jossa keskitytään vain välittömään tulokseen ilman syvempää sitoutumista tai intohimoa liiketoimintaasi kohtaan. Mä haluan nimittäin tehdä töitä yhdessä, yhteistä tavoitetta kohti.
Mun palveluiden jälkeen sulla on:

Selkeä markkinointisuunnitelma
Tiedät mitä tehdään, kenelle, missä, milloin ja miten.

Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit
Ollaan asetettu niin lyhyen, kuin pitkänki aikavälin tavoitteet. Näihin perustuen tiedetään mitä tavoitellaan ja mitä pitää tehdä, jotta ne saavutetaan. Ollaan asetettu mittarit, joilla seurataan kehitystä ja tavoitteiden saavuttamista. Mittareihin ja niiden dataan perustuen, pystytään tekemään muutoksia sekä kehitystä markkinointiin. Tiedetään mikä toimii, mikä ei ja mistä syystä.

Selkeys markkinoinnin prosessissa
Markkinoinnin prosessi on usein tarpeettoman raskas ja monimutkainen. Me tehdään markkinoinnin prosessista yksinkertainen ja selkeä. Poistetaan turha manuaalinen työ ja annetaan automaatioiden sekä ajastusten hoitaa hommat.

Kokonaisvaltainen ymmärrys markkinoinnista
Tiedetään ja tunnistetaan, mitkä asiat vaikuttaa mihinkin. Näihin pohjautuen pystytään tekemään entistä järkevämpiä sijoituksia markkinointiin.

Käsitys miten ostopolku toimii ja kuinka hyödyt siitä
Ostopolku on sun yrityksen tärkein pääoma, sillä siihen kiteytyy käytännössä kaikki siitä asti, kun asiakas ensi kerran kuulee sinusta aina siihen asti, että hän tekee ostopäätöksen.

Tuottava markkinointi
Kun markkinointi tehdään aidosti hyvin kokonaisvaltaisesti, alkaa se myös tuottamaan. Tämä ei oo mikään päivän homma, mutta pitkäjänteisellä tekemisellä ja sitoutumisella se tapahtuu kyllä.
Markkinoinnin ulkoistus – kannattaako se?
Markkinointikonsultti – Jutta Niemi

Oon ollut +12 vuotta myynnin ja markkinoinnin maailmassa – niin inhouse tiimeissä eri yrityksissä kuin nyt jo useamman vuoden yrittäjänä. Palvelumuotoilun lisäsin osaamiseeni, kun valmistuin ylemmästä ammattikorkeasta 2020 ja se on tuonut mun osaamiseen valtavasti lisää syvyyttä.
Palautteet, joita saan asiakkailta ovat yleisesti siitä, että mun kanssa on kiva ja helppo jutella, on kuin ideois ystävän kanssa kahvikupin äärellä enkä käytä turhaa vaikeaa jargonia vaan puhun asioista ymmärrettävästi, jotta asiakkaan on helppo ymmärtää mitä tarkoitan.
Parhaita palautteita saan laajasta tietotaidosta ja siitä, että mun tieto ei rajoitu pelkästään teoriaan. Tästä oon erityisen ylpeä, sillä oon tehnyt ja teen aktiivisesti eri markkinoinnin toimenpiteitä, joista myös valmennan asiakkaitani. Näin ollen näen ja tiedän miten ja mitkä asiat toimii ja mitkä välttämättä taas eivät.
Elän ja hengitän asiakkaitteni markkinointia ja se on se, joka mua motivoi myös tuotteistamaan mun palvelut niin, että pystyn tarjoamaan markkinointia yksinyrittäjistä suurempiin yrityksiin.
Haluan, että jokaisella yrittäjällä on mahdollisuus tehdä kokonaisvaltaista ja suunnitelmallista markkinointia – ilman, että se kuormittaa valtavasti ja vie älyttömästi aikaa.
Päädyt valitsemaan minkä tahansa mun palvelun, on sen tarkoitus ohjata sua kohti parempia tuloksia, mutta samalla myös parempaa markkinoinnin prosessia, jonka avulla sulle vapautetaan lisää aikaa tehdä niitä asioita, joita itse haluat.