Kuinka kasvattaa liidien määrää?

Jos olisi olemassa tapa saada liidejä nopeasti, ottaisitko sen?

Varaa veloitukseton etäkartoitus!

Tietoisuus ja kiinnostus

Tietoisuus on ensimmäinen osuus missä tahansa ostopolussa. Tietoisuus on se hetki, kun asiakas ensimmäisen kerran tiedostaa tarpeen tai halun.

Tämän tietoisuuden laukaisee useimmiten nähty mainos, postaus, artikkeli, viesti, tuttavan suosittelu tai muu monista eri vaihtoehdoista.

Puhtaasti digitaalisessa ostopolussa, tietoisuus ja kiinnostus herää useimmiten sosiaalisen median kautta.  Ei pidä kuitenkaan unohtaa, että digitaalinen ostopolku voi saada ensisysäyksen esimerkiksi printtimainonnasta ja tämän jälkeen siirtyä digiin. 

”Haluisin maistaa tommosta makua”, ”Onko tolla brändillä tommoisiakin, mä haluun kokeilla noita”

Tietoisuus on koko ostopolun laajin sekä häilyvin osuus, johon myös ulkopuolisen vaikuttaminen on haastavinta, muttei suinkaan mahdotonta 🤓

Digitaalisessa ostopolussa tietoisuus ja brändin tunnettuus ovat avain asemassa, jotta saadaan potentiaalinen asiakas kiinnostumaan. 

Sinun sekä yrityksesi pitää siis näkyä.

Upload Image...

Onko markkinoinnista hyötyä?

Kaikki markkinointi on enemmän tai vähemmän mitattavaa, joten markkinoinnin onnistumista ei tarvitse arvailla.

Add Any content here

 

Tuntuuko, että teidän digitaalisessa ostopolussa voisi olla viilattavaa?

Helpoimmalla se selviää, kun juodaan kupit etäkahvia ja käydään vähän teidän tavoitteita ja toiveita läpi. Voit varata 30 minuutin veloituksettoman etäkartoituksen, joka ei sido sinua mihinkään.

Varaa siis aika rohkeasti ja laitetaan kahvi tippumaan☺️ ☕️

Varaa veloitukseton kartoitus!