DIGITAALINEN OSTOPOLKU JA MARKKINOINTI KUNTOON
Putoaako asiakkaat pois ostopolulta? Kuinka herätät potentiaalisen asiakkaan huomion ja ohjaat häntä kohti ostopäätöstä?
Kuinka ohjaat asiakasta ostopolullasi?
Digitaalinen ostopolku on se polku, jonka asiakas kulkee siitä pisteestä, kun hän ensimmäisen kerran kuulee yrityksestäsi tai palvelustasi, siihen asti, kunnes hän tekee ostopäätöksen.
Tässä välissä on harmillisen monta kohtaa, jossa asiakas saattaa eksyä polulta.
Jotta potentiaalinen asiakas kuulee sun yrityksestä tai palveluista, pitää markkinoinnin olla kunnossa.
Eli ilman markkinointia, on haastavaa saada ohjattua potentiaalisia asiakkaita teidän ostopolulle.
Tämän vuoksi JN-Marketing erikoistuu digitaalisen ostopolun sekä markkinoinnin kokonaisuuteen luomiseen sekä ylläpitoon.
Jos tuntuu siltä, että aika meinaa loppua kesken, juodaan kupit etäkahvia ja käydään teidän tavoitteita ja toiveita läpi. Voit varata 30 minuutin veloituksettoman etäkartoituksen, joka ei sido sinua mihinkään.
Laita siis viestiä rohkeasti ja pistän kahvin tippumaan☺️ ☕️