Miksi keskittyä yhteen osa-alueeseen kun voi keskittyä kokonaisuuteen?

Digitaalinen ostopolku + markkinointi = lisää tyytyväisiä, ostavia asiakkaita

Miksi keskittyä yhteen osa-alueeseen kun voi keskittyä kokonaisuuteen?

Digitaalinen ostopolku + markkinointi = lisää tyytyväisiä, ostavia asiakkaita

Ongelmat ostopolulla

Digitaalinen ostopolku on se polku, jonka asiakas kulkee siitä pisteestä, kun hän ensimmäisen kerran kuulee yrityksestäsi tai palvelustasi, siihen asti, kunnes hän tekee ostopäätöksen. 

Tässä välissä on harmillisen monta kohtaa, jossa asiakas saattaa eksyä polulta.

Miten markkinointi liittyy digitaaliseen ostopolkuun?

Jotta potentiaalinen asiakas kuulee sun yrityksestä tai palveluista, pitää markkinoinnin olla kunnossa. 

Eli ilman markkinointia, on haastavaa saada ohjattua potentiaalisia asiakkaita teidän ostopolulle.

Tämän vuoksi JN-Marketing erikoistuu digitaalisen ostopolun sekä markkinoinnin kokonaisuuteen luomiseen sekä ylläpitoon.

Digitaalisen ostopolun esimerkkipaketit

Huomaathan, että jokainen tapaus on erilainen, jolloin myös hintaa voidaan säätää yrityksen tarpeiden ja mahdollisuuksien mukaan.

Tietoisuus ja kiinnostus

Tietoisuus on ensimmäinen osuus missä tahansa ostopolussa. Tietoisuus on se hetki, kun asiakas ensimmäisen kerran tiedostaa tarpeen tai halun.

Tämän tietoisuuden laukaisee useimmiten nähty mainos, postaus, artikkeli, viesti, tuttavan suosittelu tai muu monista eri vaihtoehdoista.

Puhtaasti digitaalisessa ostopolussa, tietoisuus ja kiinnostus herää useimmiten sosiaalisen median kautta.  Ei pidä kuitenkaan unohtaa, että digitaalinen ostopolku voi saada ensisysäyksen esimerkiksi printtimainonnasta ja tämän jälkeen siirtyä digiin. 

”Haluisin maistaa tommosta makua”, ”Onko tolla brändillä tommoisiakin, mä haluun kokeilla noita”

Tietoisuus on koko ostopolun laajin sekä häilyvin osuus, johon myös ulkopuolisen vaikuttaminen on haastavinta, muttei suinkaan mahdotonta 🤓

Digitaalisessa ostopolussa tietoisuus ja brändin tunnettuus ovat avain asemassa, jotta saadaan potentiaalinen asiakas kiinnostumaan. 

Sinun sekä yrityksesi pitää siis näkyä.

Haluatko muutaman tunnin lisää päiviisi?

Jos tuntuu siltä, että aika meinaa loppua kesken, juodaan kupit etäkahvia ja käydään teidän tavoitteita ja toiveita läpi. Voit varata 30 minuutin veloituksettoman etäkartoituksen, joka ei sido sinua mihinkään.

Laita siis viestiä rohkeasti ja pistän kahvin tippumaan☺️ ☕️

Varaa veloitukseton kartoitus!