Asiakkaan tarpeet
Kanava, johon ohjata asiakkaat hakemaan lisää tietoa hänen palveluistaan sekä ottamaan yhteyttä.
Graafiset elementit, joilla kuvastaa palveluita.
Digitaalinen ostopolku, nettisivut ja markkinointi
Pomoni:lle toteutettiin nettisivusto, jonka perusajatus oli olla informatiivinen sekä asiakkaalle arvoa tuottava jo ensimmäisellä käynnillä.
Sivuston tarkoitus on toimia viimeisenä vahvikkeena ostopäätökselle.
Asiakkaita ohjataan tehokkaasti niin henkilöbrändin, orgaanisen sosiaalisen median kuin myös blogikirjoitusten avulla sivustolle.
Sosiaalinen media sekä henkilöbrändi tähtäävät siihen, että potentiaaliset asiakkaat pystyvät luomaan luottamussuhteen jo ennen, kuin heidän ostotarpeensa on ilmestynyt. Myös jatkuva somessa esillä oleminen auttaa siinä, että pysytään top of mind, kun asiakkaan tarve ilmenee.
Sivustolle on luotu pehmeitä sekä kovia konversioita, jolloin yhteydenotto on mahdollisimman helppoa ja näin ostopäätökseen päästäisiin vaivattomasti.
Asiakkaalle on asetettu erilaisia seurantamenetelmiä, joilla pystytään analysoimaan tehtyjen toimenpiteiden toimivuutta.
Asiakkaalle tehdyt toimenpiteet
- Nettisivut
- Graafisen elementit
- Hakusanatutkimus
- Markkinointisuunnitelma sekä sisältökalenteri
- Kuukausittainen blogin hakukoneoptimointi ja julkaisu
- Säännöllinen kokonaisuuden analysointi, optimointi sekä henkilökohtainen tuki

Onko teillä samankaltaisia tarpeita?
Laita ihmeessä viestiä niin otetaan etäkahvit ja jutellaan paremmin. Tämähän ei sido sinua mihinkään, joten laita ihmeessä! 😊
Ota yhteyttä!